Huomenna tulis virallisesti taas yksi vuosi täyteen. 30 vee lähestyy uhkaavasti eikä vakaasta elämästä oo tietoakaan :D Tällä hetkellä se lähinnä naurattaa, kun on ihan hyvällä fiiliksellä, mutta joskus se myös saa masentumaan aika lailla. Mutta nyt sitä ahdistusta ja masennusta ei mietitä, nyt on hyvä fiilis.

Leivoin eilen tosiaan vihdoin ja viimein kakkua tänne töihin, että eivät pääse enää sanomaan kun en oo valmistujais kakkua tarjonnu. Ja hyvin näytti mutakakku maistuvan. Mä päätin etten tee perinteistä kermakakkua, ku kaikki tuo aina sellasen - toin sitte itseni näkösen kakun, ja suklaatahan se sisälsi, ja PALJON! Samalla siis juhlittiin myös mun huomisia synttäreitä, tai no, ne oli hyvä syy nyt lisäksi tuoda sitä kakkua. Sain myös mahtavan kasvin työkavereilta lahjaksi :) kivaa. Se tarvii kuulema hyvin harvoin vettä, kun oon niin paljon reissussa, niin ei pääse kuolemaan. Täytynee pyrkiä pitämään se hengissä...

Se eilinen puhelinpalaveri mistä kirjottelin, niin se ei ollukaan ihan niin traaginen kuin kuvittelin. Ajattelin nimittäin että meidän ens vuoden projekti olis heitetty suoraan roskakoriin, mutta ei siinä onneksi ihan niin ollu käyny. Loppupeleistä se oli lähteny meidän esittämällä tavalla eteenpäin, mutta tää mun esimies otti mun mielestä vähän liian raskaasti sen asian, että muutoksista oli keskusteltu. On totta, että jos ne muutokset tulee voimaan, niin siinä vaiheessa mä oon kusessa! Jäisin YKSIN tähän projektiin! Mutta noh, katellaan miten se loppupeleistä toteutuu.

Tänään Helsinkiin, perjantaina takasi, viikonloppuna mahollisesti Kalajoelle pappan luokse käymään, maanantaina taas Helsinkiin, ja perjantaina taas kotiin. Sitte saanki olla koko viikon kotona :) Yritän kuitenki päivitellä tätäki sivua, tosin mitään isoa tuskin tapahtuukaan tällä välillä, mutta ku ikinä ei voi tietää ;)

AINIIN, tämä täytyy vielä tähän laittaa. Yks tuttavapariskunta oli miettiny joululahjoja kaikille, niin se miespuolinen tästä pariskunnasta oli tuumannu, että mulle täytyy löytyä mies joululahjaksi :) Ihana ajatus sinänsä, mutta nainen tuumas mulle puhelimessa että on vaan vähän hankalampi toteuttaa.. Noh, tätäkään kun ei koskaan voi tietää :)