Se olis viikonloppu taas ohi, ja uus työviikko edessä. Ei jaksais kiinnostaa kyllä yhtään, mutta pakkohan se on vielä pari viikkoa jaksaa. Oon hehkuttanu mun matkaan lähtöä kyllä jo niin monelle ja monesti, että kukaan kohta enää jaksa kuunnella. Mutta toisaalta sitten taas, toivon että kaikki kenelle sitä hehkutan on onnellisia mun puoleta, että pääsen sinne lähtemään. Mutta siinä on tämän postauksen hehkutukset, ei tällä kertaa sen enempää :)
(Ja mikä hitto tälle entterille tuli, ku tekee vaan tällasia rivinvaihtoja!!??)

Grillibileet sitte tuli ja meni. Porukkaa tuli yllättävän hyvin paikalle, vaikka välillä tuntu että bileet olis hiipumassa täysin kasaan. Oli kivaa nähdä kaikkia kavereita, ketkä jakso tulla vähän kauempaaki. Ja vähän harvinaisempaa seuraa oli kans, mutta kivaa sellaista - tulipa jopa sellanen fiilis että voisin yhen tytön kanssa nähä ehkä jopa useammin, ku yks bilekaveri lähtee sinne Balille niin pitkäksi aikaa :) Hitto että siitä niidenkin reissusta saattaa tulla mahtava! Olis aivan järjetöntä lähtee sinne kattomaan niitä, mutta kyllä Espanja silti houkuttaa enemmän tietyistä syistä (ei, siellä ei oo miestä odottamassa, hih). Huomasin muuten muutaman sellasen jutun, mitkä kannattaa huomioida / hankkia aina kun meinaa bileet järjestää, joten ottakaapa muistilista talteen ;)
- vessapaperia (kuluu aivan käsittämättömän paljon!)
- isot käsipyyhkeet, vähintään 2 (itellä oli pienet marimekot, ja vaikka toisessa lukee että "kasvot", niin luonnollisesti siihen pyyhitään myös kädet, koska käsille tarkotettu on jo täysin märkä)
- onko pakastin tyhjä juomista? (itsehän tarkistin vasta ku oltiin lähössä, ja siihen mennessä yks kuohari oli sinne jo posahtanu. En oo siivonnu vielä, jaksa enää siivota mitään!)
- kertakäyttöastioita
- ISOT roska- ja pullopussit
- lattiapyyhe valmiina toimintaan (kyllä sinne aina jotain läikkyy)
- valkoset matot pois tieltä
- ja tietty ruokaa ja juomaa.
Noilla pärjää yllättävän pitkälle, eikä seuraavana päivänä tarvii ihan niin paljoo siivota. Varsinki jos kaikki on vihtiny noudattaa sitä roska- ja pullopussien ideaa. Niin, ja tietty vielä tuhkikset, niitä kannattaa olla ympäri pihaa, ellei halua tumpillista pihamaata..

Siitä sitä lähettiinki sitte baariin - ja aikalailla myöhään nimittäin. Mulla meinas mennä hermotki jossain välissä, ja tais vähä mennäki, ku kaikki piti hoitaa pois pihalta että olis edes suht siisti seuraavana aamuna ja porukka pois jne. Kaikki ketkä on järkänny bileitä niin ymmärtänee pointin. Sitte siinä tuli vähä ehkä jo sanottuaki suuntaan jos toiseen mahollisesti vähän tiukkaan äänensävyyn, mutta tulipa sieltä kyllä sitte takasiki. Mikä toisaalta ei ollu sitte ehkä siltä yheltä "uudelta" ihmiseltä ehkä ihan tarpeellista siihen väliin. Ehkä ei ollu tarpeellista sotkeentua koko jupakkaan, mikä siinä oli menossa... No joo, mutta se oli eilen se, ja tänään ollaan kuitenki oltu jo tekemisissä muussakin kuin "tiukassa" sävyssä. Ihan hyvä näin.

Mutta mikä siellä baarissa odottikaan, niin se oli ehkä sitte kuitenki järkytys, vaikka kuvittelin siihen varautuneeni. Mä kävin vähän kaikkien kavereiden kanssa joka puolella (siis käytännössä eri baareissa), ja siellä viimesessä se järkytys sitten odotti - minkä toisaalta tiesinkin. Kirjotin aikasemmin yhessä postauksessa, että miksi sitä valihteekin aina esim. reittinsä silleen, että vois satuttaa itteensä. Ja mä toisaalta TIESIN, että se ihminen tulee olemaan siinä samaisessa baarissa, niin minkä ihmeen takia mä menin sinne!!?? Yks hyvä syy tietty on se, että siellä oli puolet mun vieraista, ketkä oli tullu kauempaa (mikä on mun mielestä HYVÄ syy), mutta muita syitä mä en sitte oikeen tiedäkään. Paitsi tietty se, että halusin taas satuttaa itteeni sillä asialla. Ja kun sen ihmisen näki siellä baarissa, niin MIKSI sitä pitää seurata sivusilmällä koko ajan? Varmaan siksi, että sitä pystyis välttelemään? Niinpä.. En usko itekään. Eihän me mitään moikattu tai muuta, kun ei törmätty silleen kunnolla, mutta kyllä mä luulen että sekin näki että mä siellä baarissa olin. Niin, ja sitte tää mun pää toimii vielä sillä tavalla kummallisesti, että ku nään jonku sellasen henkilön, ketä en välttämättä just sillä hetkellä olis halunnu nähä, niin rupeen vetämään lisää sitä alkoholia yhä kiihtyvämmässä tahdissa, että saisin pään OIKEEN sekasi.. Ei mitään järkee! Seuraavalla kerralla yritän paremmin, ja pyrin jopa pääsemään pois siitä kyseisestä paikasta. Joo, niin teen. Annettakoon tämä kerta vielä itelle anteeksi. Ja toisaalta itteeni auttaa myös tieto siitä, että iltapäivällä ku olin pyörällä liikenteessä, niin sillon kuitenki valihin reittini silleen, että on pienempi todennäköisyys törmätä samaiseen ihmiseen. En siis polkenu kodin vierestä, vaikka mahollisuus siihenki olis ollu. Hyvä minä.

Nyt lähen nukkumaan, ja tietty ennen sitä raivaamaan mun sängyn sellaseen kuntoon, että siihen pystyy edes pistämään maate! On nimittäin kertyny vähä tavaraa siihen päälle :)
Oho, tulipas pitkä postaus.. Toivottavasti jaksoitte lukia, heh.