Lomalle lähtö on näköjään kohtuullisen hankalaa välillä! Hirveesti töitä tehtävänä ennen lomalle pääsyä, ja huomenna lyhyt päivä edessä kun kampaaja "pakottaa" mut lähtemään jo puolilta päivin :) Tarkottaa siis että tänään on pitkä päivä!

Ja mitä kaikkea nämä mun ihanat työkaverit onkaan keksiny tästä mun matkasta! Yksi kyllä sanokin jo sitten, että kateellisten panettelua, usko vaan. Ja niin kai se onkin. Mä oon täällä toimistolla nuorimmasta päästä, niin kai nää 5kymppiset sitten vaan haluaa tavallaan elää nuoruuttaan mun kautta tai jotain :D Olipa hyvin keksitty, heh. Kun siis kaikkialla pitäisi käydä ja keretä nähdä kaikki. Perinteisin on "onhan sulla 3 viikkoa aikaa". Joo niin on, mutta aika isosta maasta on kyse, niin ei kaikkee voi silti keretä tekemään ja näkemään. Yksikin meidän johtaja sanoi "Et käy Fijillä, vaikka meet Australiaan!" Ihan niinku mä tekisin jotenki väärin kun en käy siellä. Paskat! sanon minä. Vastasin sille että "seuraavalla kerralla sinne sitte". Hah ja PYH! Ja seki oli sellanen tapaus, että hän on ite käynyt Australiassa jollain työmatkalla joskus aikoinaan, ja sitte saanu luvan käydä siellä saarella omalla kustannuksella ja ajalla. Eli periaatteessa olis pitäny tehä samalla tavalla kuin hän oli ite tehny. Tai näin mä sen asian nyt nään ja ajattelen. No joo, olkoon. Ohjeita ja vinkkejä saa antaa, ja niitä kannattaa ottaa vastaankin, mutta ite silti teen reissuni ja päätän mitä nään ja miten.

Juu, nyt jatkan näitä töitä. Tällä hetkellä näyttää että ei riittäis päivän pituus ei sitte millään! Ja tämäki piti tulla tänne kirjottaan :D hah.

Sormus on muuten tällä hetkellä purppura, mikä tarkoittaa rauhallista. Äsken olin muka romanttisen ja rauhallisen väliltä. Ei pidä paikkansa, jos multa kysytään. Oranssiksi en oo sitä kertaakaan vielä saanut, vaikka se kuvais mun mielestä mua parhaiten: sekavatunteinen :D
Ja sitte piti vielä joku muu asia kertoa....hmmmm... AINIIN, tänään ylittyi 200 vierailijan raja. Kiva huomata että joitakin kiinnostaa jopa mun päivittäiset höpinät :)