Hyviä uutisia tuli eilen illalla, aurinko paistaa tänään, on perjantai ja viikonloppu alkaa, muutama kaveri tulee jo tänään ja huomenna kokoonnutaan isommalla porukalla :) Mitä muuta tarvittaiskaan hyvään viikonloppuun?

Ne hyvät uutiset ensin. Menin kotiin eilen ja ekkuna luin facebookin viestit, niin rakas ystäväni M, joka on asunut jo (mun mielestä liian) monta vuotta ulkomailla ilmoitti muuttavansa takasi Suomeen <3 Ei voi käsitellä asiaa jotenkin vielä kokonaisuutena, eikä käsittää koko juttua! Mulla ei oo aikaa ennen ku M tuli mun elämään, tää ihminen on ensimmäisiä asioita mitä mä muistan elämästäni. Joskus luin jonkun tekstin, missä jujuna oli että ihminen ei muista aikaa ennen parhaita ystäviään, ja mun tapauksessa se pitää enemmän kuin paikkansa. Ihanaa että tuut tyttö kotiin :)
Seuraavana toinen M, rakas ystävä hänkin, ilmoitti että ovat saaneet poikakaverinsa kanssa molemmat töitä kaukomailta, mihin lähtevät viideksi kuukaudeksi. Vähä oon onnellinen niidenki puolesta. Elämä ei aina mee niinku haluais ja toivois, mutta parempaa en näille ystäville vois tällä hetkellä toivoa.

Ja aurinko - se tuli esiin vihdoin ja viimein. Lämmittää. Säätiedote lupailee että lämmittäis vielä huomennakin, kun kaverit tulee mun luokse, mikä olis aivan mahtavaa sekin. Hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa, siinä mun suunnitelma tälle viikonlopulle.

Ainiin, ja keksin mitä muuta tarvittais hyvään viikonloppuun - se "hyvä naama", mistä mainitsin rupikonna postauksessa ;)