Kirjoitettu junassa "julkaisuajankohtana", ja julkaistu vähän myöhemmin oikeesti täällä netissä.

 

On asioita mitkä pistää välillä vihaksi, ja asioita jotka taas ihastuttaa. Jotku asiat on taas sellasia, että ne tekee sitä yhtä aikaa, ainaki mulle. Mä ajattelin nyt ruveta sitte listaamaan tänne aina välillä sellasia ihastuttavia ja vihastuttavia juttuja. Toivottavasti herättää teissäkin joitain tunteita..ainaki välillä :)

  •  uus asfaltti – Aivan mahtavaa, miten helppo sitä onkaan pyöräillä! Ja tietty ne asfaltin tekijätki on välillä ihastuttavia ;)
  • pyörä – välillä sekä että. Pääsee helposti paikasta toiseen, mutta miksi ne renkaat ei voi pysyä täysinä? Mulle on välillä ylitsepääsemättömän vaikeeta mennä sinne huoltsikalle pistämään sitä ilmaa.
  • kauno- /taito- /kuvioluistelijat, vai mitkä ovatkaan. Tyttöpuoliset luistelijat kuitenki – senkin rimppakintut! Miksi mulla ei voi olla samanlaista kroppaa ku niillä? Meikäläisen jalat on norsun jalat niihin verrattuna. Mutta kyllä te hyvin vedätte, täytyy silti myöntää
  • lentäminen – sekä että. On mahtavaa matkustaa, mutta esim. Helsingin reissut tuntuu välillä turhilta tehä koneella, ku ne saastuttaa kuitenki kohtuuttoman paljon.
  • junalaiturilla tapaavat ihmiset – ne on yleensä aina ilosia. Toiset oottaa matkaajia kotiin ja toiset taas pääsyä kotiin. Näin taas yhden kohtaavan perheen, ja ne sisaruksetki tuntu jotenki kaivanneen toisiaan.
  • Takana mölisevät teinit – voisitteko olla VÄHÄN aikaa hiljaa!? Pelasivat äsken korttia, enkä oo kuullu varmaan ikinä niin kummallisia ääniä.
  • Aurinko – ihanaa kun se paistaa, aivan huippua.
  • Kaverit – kiitos että ootte olemassa. Ootte korvaamattomia.
  • Koirat – rakastan :) Vaikka junassa oli äsken mun mielestä ei niin nättejä koiria, niin mulla tuli silti sellanen fiilis että niitä pitää paijata ja rapsutella jne. Voi että ne oli kivoja. Haluaisin oman. Varaudu S, että ku teille tulee se koira, niin mä haluan tutustua siihen, hih.

Siinäpä viime aikoina mua askarruttaneet jutut, niin hyvässä kuin pahassa :) Hirveesti ei pahoja näköjään ollu, mutta eikös se oo vaan hyvä. Lisäksi joka kerta tällanen mies fiilis, että miten tällä hetkellä menee, joten:

  • miehet – yllättävän neutraali tällä hetkellä! En tajua itekään miten asia voi olla niin. 

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />