Ulkona on nyt jo ihan sika pimeetä, ja vielä olis puoli tuntia töissä jälellä! Tänneki tulin vielä hengaileen, vaikka töitäki pitäis tehä. Oon vähän huijaillu meidän kellokorttia laittamalla itteni esim. tänään tulleeksi töihin työmatkalta, jotta ei tulis lisää miinuksia :) Toisaalta en edes pode siitä huonoa omaatuntoa, sillä töitä tuli tehtyä alkuviikosta aivan mieletön määrä, enkä merkannu niitä ylitöitä minnekään ylös. Ehkä siis sallittua näin - tasotan mun saldojaa.

Olin näköjään vähän mogaillu ku olin viimeksi lähteny täältä pois - tuli julkastua teksti kahteen kertaan... Noh, nyt poistin senkin sitten. Oo tullu täälläkään käytyä kun on ollu reissussa. Ens ja seuraavakin viikko tulee varmaan olemaan täällä kohtuullisen hiljasia, sillä reissua riittää taas lähse koko ens viikoksi ja koko sitä seuraavaksi viikoksi. "hyvällä" tuurilla lähetään vielä käymään Kalajoella mummun ja pappan luona isänpäivä viikonloppuna, ku ei tuu turhan usein sielläkään käytyä.

Myös lähipiirissä sattuu ja tapahtuu - yksi on raskaana ja toiset menneet kihloihin. Raskaudesta kuulin tosin jo vähän aikaa sitten, mutta tää kihlaus tuli tänään tietoon. Huh, sanon minä. Kaipa sitä on tullu sitte aikuiseksi. Tai ainakin isoksi, jos miettii sitä sanontaa "kasva isoksi, älä aikuiseksi" :) Mitäköhän kuuluu yhelle ystäväiselle jonka lapsonen on jo puoli vuotta.. Aika menee kyllä hurjan nopeeta, ja näistä lasten kasvamisesta huomaa tuon omankin ikääntymisen - pakko kai sitäkin on sitten tapahtua ku nekin kasvaa.

Lähen kohta kotiin. Tai kaupunkiin. Siivoan myös pihaa viikonloppuna, tai siis rännejä. Toivotaan etten tipu tikkailta :)